Szkolenia Skłodowscy – Realizuj się w biznesie, my zajmiemy się resztą!

Profesjonalne zarządzanie biurem rachunkowym – wersja uzupełniona

2335,77 zł

Szanowni Państwo,

Szkolenie to kierowane jest przede wszystkim do właścicieli biur rachunkowych, którzy pragną podnosić swoje kwalifikacje i efektywnie się rozwijać. Podczas aż 17 godzin nagrań nasi Eksperci prezentują zagadnienia, które niejednokrotnie mogą przysparzać wiele problemów podczas zarządzania biznesem jakim jest biuro rachunkowe.

Szkolenia w tej wersji obejmuje materiały prezentowane na dwóch wydarzeniach: „Profesjonalne zarządzanie biurem rachunkowym” z 2021 r. oraz „Zarządzanie biurem rachunkowym w świetle obowiązkowego KSeF” z grudnia 2023 r. organizowanych we współpracy z Fundacją Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych.

Program podzielony jest na 5 modułów, podczas których nasi Eksperci dzielą się z Państwem zarówno wiedzą teoretyczną jak i doświadczeniem zdobytym podczas wieloletniej pracy. Wiedza wyniesiona ze szkolenia pozwoli lepiej zidentyfikować potencjalne słabości dotychczasowych systemów, a jej wdrożenie w prowadzonym biurze rachunkowym pozwoli nim lepiej zarządzać i rozwijać w możliwie najlepszy sposób. Wśród omawianych kwestii znajdą się między innymi tematy takie jak:

  1. Profesjonalna obsługa nowego klienta
  2. Wycena usług kancelarii
  3. Umowa na usługi księgowe i kadrowo-płacowe
  4. Monitoring nowego klienta. Negocjacje i zmiana wynagrodzenia
  5. Aktualizacja i uzupełnieni treści w związku z KSeF

Wykupując szkolenie otrzymują Państwo dostęp do blisko 40 dokumentów, takich jak wzory umów, cennik, checklisty wykorzystywane do obsługi nowych klientów i liczne ulotki. Są to dokumenty wykorzystywane na co dzień w Kancelarii Podatkowej Skłodowscy, i mogą być wykorzystane przez Państwa do stworzenia własnych wzorów.
Zostały zaktualizowane w styczniu 2024 r. i uwzględniają m.in. zapisy związane z KSeF.


Zdecydowałam się na udział w szkoleniu po blisko 20 latach prowadzenia biura rachunkowego – bardzo zmęczona walką o nieustanne dostosowywanie ceny do jakości świadczonych usług. Stanęłam w takim miejscu, gdzie zmiany były konieczne, nie wiedziałam tylko jak to zrobić. W trakcie szkolenia zobaczyłam czytelną konstrukcję biznesu, sprawdzone procedury oraz filozofię, która na tyle była bliska moim wyobrażeniom o tym, czego oczekuję od swojego biura rachunkowego, że postanowiłam wiedzę wcielić w życie. Nie było łatwo, razem z moim zespołem włożyłyśmy dużo pracy, aby zmiana zaistniała. Po dwóch latach mogę powiedzieć: było warto zaufać doświadczeniu i wiedzy kancelarii Skłodowscy. Satysfakcja jest ogromna, rentowność mojego biznesu wzrosła, czuję dużo mniejsze obciążenie. Było warto!

– Anna Donat – właścicielka Biura Rachunkowego Medea

Lista dokumentów udostępnianych razem ze szkoleniem:

  • Umowa na obsługę księgową i kadrowo-płacową pełnych ksiąg handlowych
  • Umowa na obsługę księgową i kadrowo-płacową księgi przychodów i rozchodów
  • Załącznik nr 1 do umowy na obsługę księgową i kadrowo-płacową. Aktualizacja danych, dane kontaktowe.
  • Załącznik nr 2 do umowy na obsługę księgową i kadrowo-płacową. Cennik usług Kancelarii.
  • Załącznik nr 3 do umowy na obsługę księgową i kadrowo-płacową. Warunki współpracy w zakresie obsługi kadrowo-płacowej.
  • Załącznik nr 4 do umowy na obsługę księgową i kadrowo-płacową. Warunki ofert promocyjnych.
  • Załącznik nr 5 do umowy na obsługę księgową i kadrowo-płacową. Wykaz raportów do przyjęcia systemu magazynowo produkcyjnego i sprzedaży jako księgi pomocnicze.
  • Umowa na pełną obsługę PPK.
  • Załącznik nr 1 na pełną obsługę PPK – Zakres usług związanych z wdrożeniem PPK.
  • Załącznik nr 2 na pełną obsługę PPK- Zakres czynności bieżącej obsługi PPK .
  • Załącznik nr 3 do Umowy na pełną obsługę PPK- Lista osób upoważnionych do kontaktu .
  • Umowa na Virtual Office.
  • Ankieta dla potencjalnego klienta dotycząca prowadzenia pełnych ksiąg handlowych, podstawowa i rozszerzona.
  • Ankieta dla potencjalnego klienta dotycząca prowadzenia jednoosobowych działalności księgi przychodów i rozchodów.
  • Ankieta zawierająca ustalenia w przypadku likwidacji, zawieszenia
  • Procedura nowy klient.
  • Check-lista czynności wynikających z procedury nowy klient.
  • Dodatkowe narzędzia wykorzystywane w obsłudze klientów:
    • Check-lista czynności do wykonania w przypadku rozwiązania umowy.
    • Ankieta, informacje niezbędne do przygotowania wpisu do CEIDG.
    • Budżety stanowiskowe, narzędzie do wyceny usług księgowych.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA (rozwiń aby przeczytać szczegóły)

MODUŁ I FIRMA IDEA JAKO KLUCZ DO SUKCESU, PROFESJONALNA OBSŁUGA NOWEGO KLIENTA

Prowadzący: Eryk Skłodowski

W tej części szkolenia dowiecie się Państwo kim jesteśmy dla Klientów, jakie są i jak powinny wyglądać nasze relacje z nimi oraz czego możemy się od Klientów nauczyć. W jakie narzędzia powinniśmy inwestować swój czas i pieniądze, na czym budować wartość współpracy, a także czym się wyróżniać na tle konkurencji.


Prowadzący: Agnieszka Golan, Eryk Skłodowski

Pierwszy element, w którym pokażemy Państwu jakość działania organizacji oraz formy dbania o relacje z Klientem. Pokażemy Państwu, jak prezentować swoje usługi aby dla Klienta były one profesjonalne i na najwyższym poziomie. Praca z Klientem zostanie omówiona wedle sprawdzonych i dopracowanych szczegółowo procedur.

W tej części omówimy narzędzia wykorzystywane w obsłudze nowego klienta takie jak:

  • Ankiety nowy Klient,
  • Wykazy dokumentów do przejęcia księgowości oraz kadr i płac,
  • Ulotki informacyjne oraz ewidencjonowanie ustaleń
MODUŁ II WYCENA USŁUG KANCELARII

Prowadzący: Edyta Fronczyk, Eryk Skłodowski

Ustalanie cen to sztuka, którą często trudno jest opanować. Jedyne co jest pewne to fakt, że biura rachunkowe nie mają być tanie ale mają być profesjonalne. Wycena ma obejmować swoim zakresem wszystkie czynności, jakie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić na etapie pozyskiwania Klienta ale zostawić też margines na te, dzięki którym Klient będzie jeszcze bardziej zadowolony, bo jeszcze więcej jakości dostarczymy do jego organizacji. Podczas tej części omówimy:

  • założenia do wyceny usług (kryteria, schemat budowania ceny),
  • cel wyceny usług,
  • korzyści dla Kancelarii i dla Klienta,
  • składniki wyceny oraz jakimi zasadami kierować się przy wycenie?
  • Etapy dokonywania wyceny.
MODUŁ III UMOWA NA USŁUGI KSIĘGOWE I KADROWO-PŁACOWE

Prowadzący: Agnieszka Golan, Justyna Kuś, Eryk Skłodowski

Mówi się, że umowę piszemy na złe, a nie na dobre czasy, tymczasem w przypadku outsourcingu umowa ma opisywać nie tylko to, co dla Klienta robimy ale również w przypadku tak delikatnych spraw jak księgowość i podatki również to do czego nie jesteśmy zobowiązani. Precyzyjna, przemyślana i dokładna umowa oraz cennik usług dodatkowych będąca efektem 28 letnich doświadczeń kancelarii Skłodowscy będzie dla Państwa znakomitym narzędziem ułatwiającym spokojną pracę. Wraz z tą umową otrzymacie Państwo komplet załączników, w tym cennik usług dodatkowych, umowę na prowadzenie PPK, wirtualnego biura czy archiwum.

Omówienie treści umowy na przykładzie umowy na KPiR. Określenie zakresu obsługi. Określenie obowiązków Biura i Zlecającego. Zasady współpracy. Wynagrodzenie. Przechowywania dokumentów. Odpowiedzialność biura i terminy. Czy warto negocjować zapisy umowy?

Ta część zawiera omówienie załączników do umowy, w tym cennika usług Kancelarii, omówienie umowy na Wirtualne biuro, PPK, archiwum.

MODUŁ IV MONITORING NOWEGO KLIENTA i ZMIANA WYNAGRODZENIA

Prowadzący: Edyta Fronczyk, Eryk Skłodowski

W czasie pierwszego okresu współpracy Klienci oczekują natychmiastowej weryfikacji problemów, wykonania audytów i realizacji zagadnień, które są przez nas analizowane. To najlepszy czas aby pokazać Klientowi nasze zaangażowanie i wsparcie w bieżącej pracy. Biura rachunkowe dbając o porządek i szczegóły, nie doceniają przepływu informacji do Klienta, uważając, że ważniejsza jest jakość i opieka niż informacja, co tak naprawdę dzieje się w księgach Klienta. Musimy od samego początku sprawdzać, porównywać do początkowych ustaleń i raportować Klientowi wszystko, co dla niego zrobiliśmy i nad czym nadal pracujemy. Daje nam to możliwość przygotowania się do ewentualnej korekty.
Ile trwa monitoring? Jakie czynności powinniśmy wykonać? Co weryfikujemy, z jaką częstotliwością i dlaczego? Odpowiedź na te pytania znajdziecie Państwo w tej części kursu.

Prowadzący: Edyta Fronczyk, Eryk Skłodowski

W tym module pokażemy Państwu jak zbierać dane, jak je raportować i jak przełożyć tę informację na ustalenie nowego wynagrodzenia dla Klienta. Na koniec porozmawiamy o negocjacjach skupiając się na wykonaniu zadania oraz finalnie na dojściu do decyzji, że nie każdy musi zostać naszym Klientem.
Jak wygląda proces zmiany wynagrodzenia? Rodzaje zmian wynagrodzeń. Jak rozmawiać z klientem? Powody dokonywania zmian. Kryteria analizy klientów?

MODUŁ V

Prowadzący: Piotr Kościańczuk, Eryk Skłodowski, Edyta Fronczyk, Agnieszka Golan

  • Co musi widzieć biuro rachunkowe
    • Jak przygotować pracowników na KSeF.
    • Rozpoznanie potrzeb klienta i jego przygotowania do KSeF
    • Przyjęcie modelu autoryzacji KSeF
    • Test własnych rozwiązań: nakładka czy system
    • Szkolenie pracowników
    • Jak zmienią się cenniki usług
    • Jaki zakres usług chcemy oferować
    • Czy będziemy przechowywać faktury klientów w xml poza KSeF
  • Co musi wiedzieć klient biura
    • Data wystawienia faktur
    • Co to jest wystawiona faktura?
    • Jak klient ma podstępować z własnymi klientami
    • Faktury w KSeF i poza KSeF
    • Co pracownicy klienta muszę wiedzieć (delegacje zakupy „na mieście”)
  • Konieczne zmiany w procedurach
    • Okazja do zmiany sekwencja prac w obrębie cyklów miesięcznych
    • Konieczne zmiany w umowach z biurem
    • Koniecznie ustalenie metody akceptacji faktur kosztowych (workflow)
    • Awaria systemu KSeF – co ma robić biuro
    • Zmiany w procedurze nowy klient i monitoring klienta po wprowadzeniu KSeF.
  • Zmiany w wycenie usług księgowych po wprowadzeniu importu dokumentów z KSeF i automatycznych księgowań.

Kupując to szkolenie zyskują Państwo
kod rabatowy 95%
na zakup szkoleń z cyklu „Biuro Rachunkowe to biznes”

Materiały udostępniane są na 356 dni.

Produkt zostały dodany do koszyka

Przejdź do koszyka

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Łącznie: 0,00 zł

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch spotify website search menu close shopping-cart information menu-arrow check arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long