W dobie cyfrowej transformacji, adaptacja nowoczesnych rozwiązań w branży księgowej staje się kluczem do sukcesu. Dołącz do nas na spotkaniu online, gdzie odkryjemy potencjał i korzyści płynące z wdrożenia usługi Virtual Office w Twoim biurze rachunkowym. Podczas webinaru zaprezentujemy Państwu umowę na Virtual Office wykorzystywana w Kancelarii Skłodowscy. Być może dołożenie do swojej oferty części lub całego zakresu usług oferowanych w ramach Virtual Office pomoże Ci wyróżnić się na rynku oraz zwiększyć dochody Twojej firmy.
Czym jest Virtual Office?
Virtual Office to usługa, która umożliwia m.in. rejestrację firmy w określonej lokalizacji, bez fizycznego wynajmowania przestrzeni biurowej. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą nie tylko rozwiązać problem posiadania lokalu ale również prezentować się na rynku bardziej profesjonalnie dzięki prestiżowemu adresowi. Usługa ta może obejmować szereg rozwiązań takich jak profesjonalny adres do korespondencji, obsługę poczty, dostęp do sal konferencyjnych, a także usługi sekretarskie i wsparcie administracyjne.
To od Ciebie zależy, jaki zakres usług wprowadzisz w swoim biurze rachunkowym w ramach tej usługi!
Podsumowując usługa Virtual Office oferowana przez biura rachunkowe to rozwiązanie, które odpowiada na potrzeby współczesnego rynku. Może stanowić krok w kierunku cyfrowej rewolucji, która coraz śmielej wkrada się na rynek. Zapewnia ono firmom profesjonalizm i prestiż, jednocześnie umożliwiając im elastyczność i redukcję kosztów związanych z utrzymaniem biura. Biura rachunkowe, włączając taką ofertę do swojego portfolio, nie tylko rozszerzają zakres swoich usług, ale również zwiększają swoją atrakcyjność i konkurencyjność na rynku. Jest to usługa, która bardzo dobrze sprzedaje się razem z innymi usługami, m.in. usługi rejestracji firmy.
Dokumenty omawiane na webinarze i udostępniane w formie wzorów:
1. Umowa na usługi Virtual Office
Co znajdziesz w umowie na Usługę Virtual Office? Zakres usług – opis dostępnych pakietów, Zasady i warunki świadczenia tej usługi w Kancelarii Skłodowscy, Wszystkie opłaty jakie w ramach tej usługi pobieramy;
2. Załączniki do umowy: Ankieta danych kontaktowych i Pełnomocnictwo.
Dokumenty do pobrania są przez rok od zakupu.
Dostęp do wszystkich dokumentów które wykorzystujemy przy codziennej pracy w Kancelarii oraz dostęp do nagrania podczas którego są one omawiane przez Eryka Skłodowskiego.
Po obejrzeniu materiału istnieje możliwość uzyskania certyfikatu
Dlaczego ten webinar to doskonały wybór?
*omawiane dokumenty zostały udostępnione w styczniu 2024
Kancelaria Podatkowa Skłodowscy liczy sobie już 30 lat. Mamy 7 oddziałów i przeszło 250-ciu pracowników. Część z Państwa nas zna, część coś o nas słyszała, część dopiero teraz dowie się o naszym istnieniu. Dzielimy się wiedzą z zarówno z Klientami jak i innymi biurami rachunkowymi wierząc, że taka współpraca wpływa pozytywnie na rozwój. Jeśli chcecie lepiej nas poznać zapraszamy do obejrzenia
katalogu na XXX-lecie
Produkt zostały dodany do koszyka
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Łącznie: 0,00 zł