Jeśli tu jesteś to prawdopodobnie szukasz sposobu na rozwój swojego biura rachunkowego, bo wiesz, że biuro rachunkowe to biznes. Dobrze trafiłeś! Korzystając z materiałów przekazanych na tym webinarze jeszcze lepiej przygotujesz się do przyjęcia nowego klienta.
Jeżeli nie wiesz od czego zacząć – sprawdź nasze poprzednie szkolenia z tego cyklu, przede wszystkim Procedura Nowy Klient. Przemyślane i zorganizowane podejście do obsługi nowych klientów może znacząco poprawić efektywność pracy oraz zadowolenie klientów! Nie czekaj, zacznij działać już dziś.
Dzięki tym wzorom Twoje biuro rachunkowe może z łatwością obsługiwać nowych klientów. Zestaw ten obejmuje kluczowe dokumenty ułatwiające codzienną pracę z nowymi, potencjalnymi klientami. Znajdziesz tutaj precyzyjnie przemyślane i zgodne z obowiązującym prawem wzory, które pomogą w sprawnym zarządzaniu pracą biura rachunkowego.
Dokumenty omawiane na webinarze:
1. Schemat rozmowy z potencjalnym klientem: Jest to dokument, który pomoże Ci przeprowadzić powtarzalną rozmowę ze wszystkimi potencjalnymi klientami. Przeprowadzi Cię przez aż 9 tematów, których naszym zdaniem nie może zabraknąć w profesjonalnie przeprowadzonym spotkaniu! Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zmodyfikować taki schemat do swoich potrzeb- na przykład pominąć prezentację usług, których Twoje biuro rachunkowe nie świadczy. Taki dokument może stanowić doskonały drogowskaz dla Twoich pracowników, jeśli chcesz mieć pewność, że wszyscy utrzymują równy, wysoki poziom obsługi potencjalnych klientów.
2. Wykaz dokumentów do audytu (KH, KPiR): Są to dwie listy pokazujące w przejrzysty sposób jakie dokumenty potencjalny klient powinien dostarczyć do Twojego biura, zanim zdecydujecie się podpisać umowę (a może nawet zanim przygotujesz ofertę?)
3. Formularz do podpisania umowy: To nasz interaktywny plik, dzięki któremu zyskujesz pewność, że masz wszystkie informacje niezbędne do podpisania umowy. Dodatkowo zyskujesz potwierdzenie zebranych danych, co zapobiega w przyszłości ewentualnym problemom gdyby okazało się, że podczas dalszej współpracy coś się nie zgadza- łatwiej wtedy dojść kiedy i po czyjej stronie pojawił się błąd.
4. Oświadczenie dotyczące wyboru formy opodatkowania (osobno ryczałt, podatek liniowy, skala podatkowa): Dokument, który powstał w Kancelarii Skłodowscy jako odpowiedź na rzeczywiste problemy pojawiające się w trakcie obsługi klientów. Krótki dokument, który pomaga ustrzec się przed ewentualnymi problemami podczas współpracy z klientem.
Wzory dokumentów w edytowalnej wersji oraz dostęp do nagrania.
Po obejrzeniu materiału istnieje możliwość uzyskania certyfikatu
Dlaczego nasz zestaw to najlepszy wybór?
*omawiane dokumenty zostały udostępnione w styczniu 2024
Kancelaria Podatkowa Skłodowscy liczy sobie już 30 lat. Mamy 7 oddziałów i przeszło 250-ciu pracowników. Część z Państwa nas zna, część coś o nas słyszała, część dopiero teraz dowie się o naszym istnieniu. Dzielimy się wiedzą z zarówno z Klientami jak i innymi biurami rachunkowymi wierząc, że taka współpraca wpływa pozytywnie na rozwój. Jeśli chcecie lepiej nas poznać zapraszamy do obejrzenia
katalogu na XXX-lecie
Materiały wideo udostępniane są na rok.
Produkt zostały dodany do koszyka
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty.
Łącznie: 0,00 zł