Szkolenia Skłodowscy – Realizuj się w biznesie, my zajmiemy się resztą!

Ankieta potencjalny klient, Ankieta przygotowanie wpisu do CEIDG, Formularz wybór formy opodatkowania – NAGRANIE + DOKUMENTY

338,25 zł

Czas dostawy:
Natychmiast

Dostawa:
darmowa - produkt cyfrowy

Zastanówmy się chwilę – Czy wiesz jakie potencjalne korzyści może przynieść Twojej firmie korzystanie z ujednoliconych wzorów dokumentów podczas przyjmowania nowych klientów w biurze rachunkowym?

Wiesz już przecież, że przemyślane i zorganizowane podejście do obsługi nowych klientów może znacząco poprawić efektywność pracy oraz zadowolenie klientów! Więcej na ten temat możesz dowiedzieć się również z naszego szkolenia Procedura Nowy Klient.

Tym razem proponujemy Ci Zestaw Wzorów Ankiet związanych z Potencjalnym/Nowym Klientem dla Biur Rachunkowych

Dzięki tym wzorom Twoje biuro rachunkowe może z łatwością obsługiwać nowych klientów. Zestaw ten obejmuje kluczowe dokumenty ułatwiające codzienną pracę z nowymi, potencjalnymi klientami. Znajdziesz tutaj precyzyjnie przemyślane i zgodne z obowiązującym prawem wzory, które pomogą w sprawnym zarządzaniu pracą biura rachunkowego.

Wzory dokumentów w zestawie:

1. Ankieta Potencjalny Klient (KH, KPIR): Skutecznie pozyskaj potrzebne informacje od potencjalnych klientów, aby lepiej dostosować swoje usługi do ich indywidualnych potrzeb. Ankieta obejmuje kluczowe pytania dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej oraz preferowanego zakresu świadczonych usług.
2. Ankieta Przygotowanie Wpisu do CEIDG: Ułatw klientom proces rejestracji działalności gospodarczej poprzez pytania umożliwiające dokładne przygotowanie wniosku do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Uniknij pomyłek i przyspiesz proces rejestracyjny.
3. Formularz Wybór Formy Opodatkowania: Pomóż klientom w dokładnym określeniu preferowanej formy opodatkowania, uwzględniając wszystkie istotne kwestie podatkowe. Wzór obejmuje istotne pytania dotyczące dochodów, kosztów, oraz planów na kolejny okres.


Po obejrzeniu materiału istnieje możliwość uzyskania certyfikatu

Dlaczego nasz zestaw to najlepszy wybór?

  • Zgodność z obowiązującym prawem*: Wszystkie wzory są przez nas wykorzystywane na co dzień w pracy Kancelarii Skłodowscy. Dlatego odzwierciedlają aktualne przepisy podatkowe i regulacje. Kupując je dziś możesz niemal od razu wdrożyć ich użycie w swoim biurze.
  • Łatwa personalizacja: Wiedząc, dlaczego dokumenty zawierają poszczególne elementy z łatwością możesz na ich bazie przygotować wzory dostosowane do potrzeb swojego biura. Uwaga: Dostęp do plików w formie edytowalnej otrzymasz kupując wersję z nagraniem.
  • Zwiększona efektywność: Dzięki zestawowi wzorów, Twoje biuro rachunkowe osiągnie większą efektywność w obszarze obsługi klientów, eliminując czasochłonne procesy przygotowywania dokumentacji od podstaw.

*omawiane dokumenty zostały udostępnione w styczniu 2024

Kancelaria Podatkowa Skłodowscy

Kancelaria Podatkowa Skłodowscy liczy sobie już 30 lat. Mamy 7 oddziałów i przeszło 250-ciu pracowników. Część z Państwa nas zna, część coś o nas słyszała, część dopiero teraz dowie się o naszym istnieniu. Dzielimy się wiedzą z zarówno z Klientami jak i innymi biurami rachunkowymi wierząc, że taka współpraca wpływa pozytywnie na rozwój. Jeśli chcecie lepiej nas poznać zapraszamy do obejrzenia
katalogu na XXX-lecie

Produkt zostały dodany do koszyka

Przejdź do koszyka

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Łącznie: 0,00 zł

facebook instagram pinterest twitter youtube linkedin tiktok twitch spotify website search menu close shopping-cart information menu-arrow check arrow-left-short arrow-right-short arrow-right-long